امور اداری
نقشه سایت
مدیریت امور اداری
در حال حاضر جناب آقای هاتف وحید مدیریت امور اداری دانشکده علوم پایه را بر عهده دارند.
شرح وظایف مدیریت امور اداری دانشکده
۱- پیگیری نیازهای دانشکده، تأمین فضا، تدارک تجهیزات، امکانات و وسایل اداری و فنی جهت ارائه خدمات به کارکنان دانشکده
۲-نظارت بر عملکرد بخش امور رایانه شامل نگهداری و پشتیبانی از تجهیزات رایانه ای، شبکه و خدمات نرم افزاری و امور سمعی بصری شامل بازدیدهای دوره ای رایانه ها و دیتا پروژکتورهای کلاسها، برنامه ریزی و آماده سازی سالن ها جهت برگزاری امتحانات، برنامه های دانشکده، آزمون ها و قراردادهای منعقد شده دانشکده با موسسات و سازمانها.
۳- سازماندهی، نظارت، تعیین شرح وظایف، تقسیم کار، و انجام امور اداری نیروهای زیر مجموعه شامل:
الف) نظارت و برنامه ریزی نیروهای خدمات شامل :
* هماهنگی، برنامه ریزی و به کارگیری آنان در بخش های مختلف دانشکده
* نظارت بر انجام نظافت عمومی کلاسها ، آزمایشگاهها، کلیه ساختمانها و محوطه
* نظارت بر جمعآوری ودفع زباله
* نظارت بر دریافت مواد مصرفی و بهداشتی استاندارد و توزیع آن
* نظارت بر دریافت مواد مصرفی و بهداشتی و نحوه توزیع آن
* نظارت بر جابجایی وسایل و لوازم مورد نیاز واحدها
* نظارت دوره ای و نظم کپسولهای آتش نشانی و سیستم های اعلام و اطفای حریق.
* نظارت بر امور مربوط به آبدارخانهها
ب) نظارت برکار شرکت نگهداری و تعمیر تأسیسات دانشکده شامل:
*انجام امور فنی و مهندسی مربوط به نگهداری از ساختمانها و تاسیسات مرکزی از قبیل: آب ، برق ، تلفن، گاز ، فاضلاب، آسانسور، تهویه مطبوع، فن کوئل و هواسازها
* کنترل ،نظافت و نوسازی و سرویسهای دورهای لوازم و قطعات مربوط به تاسیسات
* نظارت بر کار شرکتهای پیمانکار با هماهنگی امور عمومی دانشکده
* همکاری با کارشناسان دفتر فنی دانشگاه در رابطه با تعمیرات ساختمانی
* اجرای دقیق برنامه حضور روزانه و کشیک پرسنل
* همکاری مستمر و فوق برنامه در مواقع ضروری از جمله برگزاری آزمونها و همایشها
* بررسی وضعیت موجود در واحدهابه منظور تعیین مشکلات مرتبط با ارائه خدمات و کیفیت آن
* برنامهریزی در جهت اجرای استانداردهای تاسیساتی
* ثبت و گزارش کلیه امور امور تاسیساتی واحدهای مربوطه به امور عمومی ( شامل درخواستها، وقایع غیرمترقبه، حوادث، کمبودها، نقایص و انجام سایر امور محوله )
ج) نظارت برکار شرکت خدماتی نگهداری از فضای سبز دانشکده شامل :
* سمپاشی و کنترل علفهای هرز در محوطه و پاسیوهای دانشکده
* هرس شاخه های خشکیده در محوطه اطراف
* آبیاری سطوح چمن کاری
* نرم کردن خاک پای گیاهان
* چمن زنی
* انتقال علفهای هرز و شاخه های خشکیده از محوطه اطراف دانشکده
* شاخه زنی و جنگل تراشی و علف زنی از محوطه اطراف دانشکده در موقع مناسب
* کاشت گل و گیاه در محوطه اطراف و باغچه های دانشکده
* رعایت حضور دقیق و انضباط اداری و برخورد مناسب پرسنل شرکت پیمانکار
4- ایجاد هماهنگی و نظارت بر امور انبارداری دانشکده شامل وظایف زیر:
* دریافت وکنترل اقلام خریداری شده توسط کارپرداز دانشکده وصدور قبض انبار.
* تفکیک.چیدمان ونگهداری اقلام بر اساس ماهیت کالا ها در انبار و تحویل انها به واحدها
* برآورد نیازهای معمول دانشکده و تنظیم و پیگیری درخواست خرید موارد عمومی .
5- نظارت بر امور مخابرات دانشکده و پیگیری نیازهای مربوطه.
6- همکاری با نماینده فرهنگی دانشکده و واحدهای مرتبط در سطح تشکلها و پشتیبانی از برنامههای دانشجویی با هماهنگی مسئولین
7- انعقاد، پیگیری و نظارت بر کلیه قراردادهای دانشکده ازجمله خدمات آزمایشگاهی، انتشارات، بوفه، نقلیه سبک و سنگین، آسانسور و غیره.
8- همکاری در تأمین وسایلنقلیه مورد نیاز واحدها
9- بررسی و تایید قبض های آب، برق، گاز و تلفن.
10- رسیدگی لازم به نامهها، درخواستها و مراجعات .
11- برنامهریزی و ارائه طرحهای مربوط به کنترل و کاهش هزینههای غیر ضروری
12- پیگیری سایر وظایف محوله ارجاع شده از سوی ریاست محترم دانشکده
امور مالی
* عامل مالی: در حال حاضر سرکار خانم احتشامی به عنوان عامل مالی دانشکده مشغول به کار می باشند. شرح وظایف این واحد عبارتند از: – سرپرستی و نظارت بر اجرای کامل روشها ،سیستمها و خط مشی های مالی دانشکده در واحد حسابداری مالی – کنترل و تایید کلیه اسناد حسابداری صادره – کنترل وضعیت نقدینگی دانشکده و اتخاذ ترتیبات لازم جهت اخذ اعتبارات از دانشگاه – نظارت بر ثبت و نگهداری مناسب دفاتر قانونی و تهیه تراز آزمایشی ماهیانه – نظارت بر اجرای صحیح مقررات و دستورالعمل ها و روشهای مصوب آیین نامه مالی معاملاتی – بررسی و تایید اسناد حسابداری و ارائه تراز آزمایشی ماهانه – بررسی و تایید کلیه پرداختها با توجه به آیین نامهها ومجوزهای مربوطه – نظارت بر بستن حسابهای پایان سال – بررسی و تایید اعلامیه بدهکار و بستانکار صادره توسط بانک – اتخاذ ترتیبات لازم جهت تهیه صورتها و اطلاعات مورد لزوم حسابرسان و بازرسان قانونی و جوابگویی به آنان – اتخاذ ترتیبات مقتضی جهت پرداخت به موقع تعهدات دانشکده -همکاری و تشریک مساعی با مدیریت امورمالی در جهت بهبود روشها و سیستم های مالی – پیشنهاد ایجاد، حذف یا تغییر در حسابهای مالی به مدیر امور مالی – نظارت بر نگهداری مناسب اسناد، دفاتر و مدارک و پرونده های مالی -پیگیری و نظارت بر روند مالی دانشجویان
|